ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Thursday, April 22, 2010

Our Farewell Gathering ~ part 2

Assalamualaikum...

ok, masa untuk sambung story pasal our farewell gathering.. acara kitorang tak stop malam tu je.. tak best dan tak happening la kan kalau buat dinner je.. biasa sangat dah org buat macam tu, buat farewell dinner, then dah, habis macam tu je.. macam boring je kan.. so keesokan paginya (13 April) kitorang sambung lagi dengan acara lain, which is sukaneka.. according to the plan, sepatutnya sukaneka tu start pukul 9 pagi but since ramai yg tak ready lagi so kitorang start lambat sikit..

kitorang the committees awal-awal pagi lagi dah bangun sebab nak set up barang-barang yg diperlukan utk games tu.. so lepas breakfast kat luar skjap, kitorang trus start with the preparations.. aku just tolong-tolong je la mana-mana yg patut sebab the game for which i'm in charge dah lepas kann..

tak ramai sangat pun classmate kitorang yg dapat join acara pagi tu sebab mostly kena settle pasal fyp diorang segala.. tapi ade la about half of the class kot yg join acara pagi tu, tapi takpe la kan, janji the program dpt proceed.. tapi kitorang tak dapat main in groups yg dah dibahagikan sebelum tu la sebab ramai yg takde.. so kitorang bahagi balik the groups among those yg present.. lbih kurang dekat pukul 10 pagi kot baru kitorang start acara sukaneka tu..

game yg kitorang buat smua game kanak-kanak ribena je.. ye la, org dah nak grad kan, kena la bagi diorang enjoy puas2.. lagipun smua org macam tengah tension, so tak nak la buat games yg serious.. hehe.. tapi the organizing committees ni memang kreatif la sebab ada idea utk ubah games yg biasa jadi lain sikit dari biasa.. bijak.. bijak..

actually tak banyak sangat pun yg boleh aku story pasal games ni.. so korang just layan je la gambar-gambar ni ek..

baling belon (filled with water + tepung).. motif letak tepung dalam belon?? ntah la..

ready to catch the balloons...

musical flag.. ala-ala musical chair tapi kerusi diganti dengan bendera..

the finalists.. kak dar won the game.. yay..!!

ni game paling senang.. cuma kena makan je..
nama game ni -- Alvin and the Chipmunks

makan kacang tu jangan sampai tercekik.. heee..

game ni sangat lecehh..
kena kupas kulit kuaci sebanyak mungkin in a minute,
then kumpul isi kuaci tu kat dalam bekas tu..
leceh kann..??

game kanak-kanak -- baling slipper..

almost did it.. yay..!!

isi air laut dalam botol.. dengan kaki diikat..

i wonder how it tastes..






cari gula-gula dalam tepung..


actually kalau ikut plan asal spatutnya akan ada penyampaian hadiah utk group yg menang dlm sukaneka tu.. tapi since group asal dah dibubarkan and dirombak balik sebab tak cukup orang, so kitorang tak kira markah pun.. just main for fun je.. and hamper yg supposed to be given to the winners tu kitorang bahagi-bahagikan je la among us..

overall aku rasa event tu memang sangat best.. i could see that evryone were happy during the program and they really enjoyed themselves.. dari komen-komen yg kitorang dapat pun, the feedback memang sangat positif.. personally i'm so glad that they were happy.. at least usaha kitorang nak menggembirakan diorang tu tak sia-sia la kann.. hehe..

to all my senior classmates, thanks cuz sudi join event kitorang yg tak seberapa tu.. walopun ada yg busy ngan fyp but they still sanggup luangkan masa utk datang.. korang memang the most sporting classmates ever.. i feel so lucky to have u guyz as classmates.. dah grad nanti jangan la lupakan kitorang adik-adik kat sini.. hopefully kita dapat jumpa lagi in future.. amin, insyaAllah..

ok ok, tak nak tacing2 lebey2 la.. karang ada org nangis plak baca blog aku ni.. hehe.. last word from me --> to all my classmates, gudluck in ur future undertakings.. i luv u all so much.....!!!!!

BIOMED '06 (2006 - 2010)
IIUM Kuantan
"ukhuwah fillah abadan abadaa.."


No comments: