aya oh aya.. please la.. apa yang kau nak sebenarnya..??
apa yang kau cari..??
apa yang kau impikan..??
kenapa hati dan pendirian kau selalu sangat berubah...??
semudah angin mengubah haluannya..??
seperti sebuah perahu yang hanyut di tengah lautan..??
adakah aku seorang yang tiada pendirian..??
atau aku masih belum mampu meneguhkan pendirian aku..??
heh, tolonglah, don't be like a loser..
it's so pathetic, okey..
tapi serius, kadang-kadang aku memang tak faham diri aku sendiri..
aku tak faham apa yang aku inginkan..
so, apatah lagi orang lain kan..??
apa yang kau cari..??
apa yang kau impikan..??
kenapa hati dan pendirian kau selalu sangat berubah...??
semudah angin mengubah haluannya..??
seperti sebuah perahu yang hanyut di tengah lautan..??
adakah aku seorang yang tiada pendirian..??
atau aku masih belum mampu meneguhkan pendirian aku..??
heh, tolonglah, don't be like a loser..
it's so pathetic, okey..
tapi serius, kadang-kadang aku memang tak faham diri aku sendiri..
aku tak faham apa yang aku inginkan..
so, apatah lagi orang lain kan..??
p/s: please try to understand urself first if u want others to understand u.. *sigh*
p/s/s: sangat-sangat-sangat tak suka berada dalam dilema yang mengelirukan..