ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Sunday, March 15, 2009

~ A Tiring but Enjoyable Day ~ part 1

ahh, i'm so very tired.. very very much.. penat, lenguh, letih, semua segala macam2 ada.. yg paling penting, i had much fun today..

alhamdulillah, family day kitorg dpt dijlnkan dgn lancar.. walopun pg td ujan lebat & sepanjang program kdg2 ujan gak ckit2, tp kitorg ttp enjoy..

aku, masuk ptndingan wat sandcastle.. mula2 tu sbb ari ujan, ptndingn 2 dh nk dibatalkan.. so aku & member2 len yg masuk ptndingn 2 dh mula rs keciwa skit r.. yelah, kitorg dh smgt2 nk main, tetibe ujan & xleh main, cdih la kan.. tp alhamdulillah lps 2 ujan reda skit & match 2 leh diteruskn..

yg x bestnye, the 1st time kitorg wat sandcastle 2, tetibe air naik plak.. abis tenggelam sumer istana2 kitorg.. luckily kitorg baru jer start time 2, so istana kitorg pun lom nmpk bentuk g.. lpas 2 kitorg wat la balik dari awal istana kitorg kat site laen yg lbih tinggi & lbih jauh dr air..

walopun sandcastle kitorg dpt no.3 jer, tp aku x kisah.. yg pnting aku enjoy.. lame dh aku x main pasir, so td aku mmg main puas2, abis sumer baju, tudung, and segala2nya kotor ngan pasir, haha..

walopun umah sukan aku, CHARTREUSE x menang, dpt no.2 jer, tp aku happy gak.. ok r 2 kan no.2 drp xde no. langsung.. hehe.. tp seriously aku mmg tgh pnat gler nih, so aku malas nk tulis pnjg2 sgt.. (dh pnjg dh pon sbnrnya, haha..) lgpun, ade keje x siap lg nih... dh la kene anta sok pg... waa, malas tol... aku ni dhla penat, ngantok plak 2... xpe r, berkorban demi EAP.. hehe..

p/s: sori r xde gmbr.. kitorg tgh pnat sgt so gmbr2 sumer masih ada lam camera g.. sok lusa kalo gmbr dh ditransfer & aku dh dptkn sumer gmbr2 dr member2 aku, insyaAllah aku upload.. k, babai..

No comments: