ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Friday, March 20, 2009

~ A Tiring but Enjoyable Day ~ part 2

ello..
huhu... lame x update blog nih.. lpas family day ari tuh, seriously aku mmg penat gler.. 2 ari sakit & lenguh seluruh badan x ilang2.. pastu ari rabu lak aku demam.. ari nih pun masih sakit tekak lg.. huhu.. kesan drpd berhujan + berpanas + kurang rest kot, hehe..
so mlm ni baru leh on9.. like i promised, nih gambar2 from KOS (Kuliyah of Science) family day last week.. tgk la pepuas ye, hehe..


1st round of 'sandcastling'.. baru nak wat base utk castle kitorg.. susah skit sbb pasir basah..


pabila air naik.. timbunan pasir kat tgh tu sbnrnye base castle yg masih lom tenggelam..

2nd round of 'sandcastling'.. da nak siap da nih.. cuba teka ape yg tgh diorg bentuk 2..


ni la istana yg kami bina.. heheh..


ni lak mereka & istana mereka yg mendpt juara..


musical chair brothers.. diorg main cam ntah pape, aku pon malas nk tgk sbnrnye..


musical chair sisters
sukaneka brothers.. walopun ujan, diorg ttp SMANGAT... winner: Chartreuse.. heheh..


1st palace.. Coral

2nd palace... Dodge Blue



our palace got the 3rd place.. huhu.. Chartreuse..



tarik.. jgn x tarik.. heheh.. lihatlah jejaka2 Chartreuse yg macho & berlengan kuat ini.. smangat gler diorg.. tp kalah gak, huhu.. last2 acara nih cancelled sbb ape ntah, aku x ingat & x faham..


Magenta-nyer castle.. x taw r dpt no. brp..


ni Violet-nyer.. x taw gak dpt no. brp..


hehehe.. dah, cukup.. byk gler dh gambar nih, penuh satu blog..

No comments: