eheh, few posts sblom nih asyik sajak, puisi dan whatever jer.. msti korg bosan bace kan?? hehe.. aku pon xtau naper aku post mende2 tuh padahal aku bknnya minat sgt pon ngan mende2 sastera camtu.. tp sejak menubuhkan blog nih aku rasa aku mula minat skit2 ngan mende2 camtu.. eh, brp banyak 'mende2' daa.. but i think it's a new step for a change mayb??
hehe.. nyway, aku nak bercerita ttg kehidupan aku sepanjang minggu nih.. not really about the life but more to my feelings during these period.. erm, lam sminggu nih aku rasa tersangat-sangat-sangat dan amat-amat-amat-amat-amat happy, gembira, bahagia, dan teruja sangat.. (huh, kalo chekgu bm aku bace nih mampus, tatabahasa hancur, hahaha..) tau naper?? erm.. aku pon x sure sgt tp there IS sumthing yg membuatkan aku rasa that way..
skrg ni aku masih dlm proses nk menyiapkan draft aku lg, masih lg memerah otak utk reka ayat yg meletop, haha.. and sok ptg aku ada presentation, jumaat ptg pon presentation lg.. tp aku x rasa tension, tertekan, atau risau dan bingung macam yg slalunya aku rasa bila too much benda yg nk kena wat.. ade la skit tp hampir xde langsung.. so boleh kata macam xde la..
sbnrnya aku dh x sbr nak tunggu ari jumaat ni berlalu a.k.a. tunggu weekend menjelma.. sbb insyaAllah weekend nih aku boleh rest puas-puas... hahaha.. sbb segala presentation dh settle and aku x yah nk fikir byk2 lg utk wat assignment yg dh tinggal skit jer & x melambak sgt.. leh la aku wat mende2 len yg kurang ada kaitan ngan study.. cthnya, aktiviti menonton movie ker, atau pun membaca novel yg dh lama sgt dibeli tp lom pernah disentuh lg... ataupun tdo.. tu yg paling utama sbnrnya, haha..
actually aku paling x sbr nk tunggu ari ahad nih.. sbb aku nk pergi KOS FAMILY DAY kat PANTAI GELORA.. insyaAllah... sbb aku and beberapa org member yg len dh agree utk pergi sama2.. kitorang nk enjoy kat pantai.. yuhuuu, sronoknyer.. tp kitorg xnak masuk ape2 game pon.. kitorg nk enjoy sendiri jer, hahaha.. tp di samping tu aku nk sokong gak la umah sukan aku, CHARTREUSE.. GO CHARTREUSE GO.. heheh..
fyi, aku mmg seorg team member yg sgt setia ngan team aku... dari 1st yr lg aku ada lam umah chartreuse tu walopun baru2 nih ada rombakan skit sbb budak 1st yr ramai sgt... tp dulu aku x pernah langsung join Family Day.. sbb aku xde masa + bz = malas gler, hahaha... tp taon ni aku nk try g sbb mayb next yr dh xleh nk g sbb bz ngan fyp kan?? lgpun, skrg ni org yg aku suka dan minat nampaknya sama rumah sukan ngan aku, so leh la aku usha2 die skit nanti, ahaks.. (adeh, 'ter'gatal lagi, oppss..) argh, x abes2 nk menggatal, cuba la insaf skit.. adoii..

heheh.. i'm soo happy.. yay..
No comments:
Post a Comment