ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Tuesday, September 2, 2008

A sweet holiday

It's still a holiday but I'm already here in hostel, huhu... actually aku sengaja balik sini awal sbb nak study, kalau kat umah susah nk concentrate on study sbb byk sgt godaan, btol x?? Ari tu aku balik umah abg aku, tp 3 ari je aku kat sana... But many things happened in those 3 days... Tp nantilah aku citer pasal tu, skrg ni aku nk citer pasal my cute nieces...

My 1st niece yg skrg ni dh masuk 3thn, mmg tembam and montel gler... xtaulah ape yg die mkn smpai tembam gler mcm tu, aku tgk die xdelah kuat mkn sgt pun, biase je... Nk kata kuat tdo x jugak sbb selama aku kat umah abg aku tu, xprnh aku tgk die tdo awal... even after midnight pun die msh segar and active lg, msh nk main lg, especially dgn aku.. ptg je kdg2 die tdo, tu pun lps asar smpai maghrib je... Fuh, mmg lasak gler anak buah aku sorg tu, dhla mulut die pun xleh diam, everytime ade je yg die nak ckp... dlm kereta pun, time ayah die tgh drive pun die ajak b'bual mcm2... Tp yg paling aku suka bila tgk die main, jd ibu kpd anak2 patung die... siap bg mandi, tukar lampin, and bg susu lg, mcm btol2 je... Sooo kawaiii... Mayb die slalu tgk mak die buat mcm tu so die pun ikut jugak... Tp tulah yg buat aku geram gler dgn budak tu, dhla aku mmg suka kat budak kecik... rs nak picit2 je pipi die yg bulat tu... GERAMNYER...

Pastu, yg 2nd ni pulak baru je masuk 2 bln, so xbyk yg boleh citer psl die... the only thing yg boleh aku ckp pasal die is... she's very cute tp agak tembam jugak (mcm kakak die, hahaha)...

btw, nilah dier the pic of my niece, cute x... tp dlm gamba x nampak mcm tembam sgt pun... hmmm.... *musykil...musykil...* Tp gamba adik dier xde... lain kali jelah letak gamba si adik, when she's older and dh pandai posing dpn camera, hahaha...

No comments: