yahoo...!!! dh merdeka...!!! apa yg merdeka?? merdeka dr xm la... hahaha... kitorang baru je abis xm, so aku nak melepaskan stress jap... tp aku nak citer sket pasal xm td... Seriously and honestly, xm td mmg sng gler (well at least for me but I think the others also feels the same)... Aku mmg x xpect la yg soalan dier akan sng camtu sbb lecturer kitorang tu agak unexpected sket... Tp td, as soon as aku bukak je kertas soalan tu, aku terus t'senyum lebar sbb sng gler, hihihi... Mayb aku rs soalan tu sng sbb aku smpt bc everythg sblom xm tp apa-apapun, aku mmg b'syukur gler la sbb part yg aku x fhm apa2 tu x kuar dlm xm nie, hahaha...... kalau x, xtau la... mayb aku x akan kata sng lg dh...
ok, skrg dh abis xm, so esok balik... yay, seronoknyer... tp cuti nie xboleh enjoy sgt pun sbb lpas cuti nnt ada xm lg, pastu ada kuiz la, ada presentation la... hmm, byknyer... ms pun xbyk so time cuti ni kena manfaatkan btol2 la... huhu...
1 comment:
Ni taun bila pnya daa..
Post a Comment