ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Tuesday, August 26, 2008

Just babbling...

Wah, so unbelievable... it's been a long time since I created this blog (in fact, it's been a month already!!! I can't believe it).... but I've never post any entry yet... nmpknya aku msh blom dpt memanfaatkn sepenuhnya lg blog aku nie. Hmm... tp memandangkan skrg aku dh dpt wireless connection kat cni, so aku dpt post entry anytime (tu pun kalau connection x lembab la, haha)

I have nothing to say really but since I've some free time right so I think I could just write sumthg, sbg perasmian blog nie... hahaha... Sbnrnya aku tgh tunggu grp member aku dtg, nak wat discussion sket utk presentation yg xlama lg nie... (I'm so nervous 'bout that presentation)... tp diorang sume xsmpai lg so aku main la jap, hahah... but seriously, lmbt gak diorang ni, hmm... dahla aku ada xm ari khamis ni, satu apa pun xbc lg.... waaa, hopefully aku smpt bc everything, dahla subjek tu agak susah & aku xbrapa 'terer' sgt lm sbjk tu, huhu... tulah, saper suruh ari tu b'mls2 sgt, skrg bila dh last minute baru nak kelam kabut... padan muka aku... hish, naperlah aku macam ni...

tp at the same time aku xsbr nak abiskan xm this thursday & then balik, hahaha.... walaupun not really 'balik' coz I'm just going to visit my brother here, but I don't know why I'm lookin' 4ward to go back this time (mayb it's bcoz I wanted to see my niece, whom I had missed so much, and her new lil' sister)...

And I'm also lookin' 4ward to go back on this coming Hari Raya (walaupun blom bli tiket lg).... Aaaahh, I'm really anxious... I really really really really want to go back, aku mmg teruja gler gler nih... dunno why I feel like this but I"m just too excited 'bout it... rasa mcm xpernah balik jer, padahal xdelah lm sgt pun aku xbalik, hahaha... and now I kept imagining celebrating Raya with my family even though Ramadan has not started yet...

actually before this week aku xdelah xcited sgt nak balik and aku xkisah sgt pun pasal nak bli tiket, but when my dad called me that one night, asking me whether I'm going back for Raya, aku tiba2 je jd b'semangat gler nak balik... Walaupun dgn hny 1 soalan, "Balik x cuti raya ni? Kalau boleh baliklah kalau ada tiket".... aku trus jd teruja, rasa mcm nak bli tiket time tu jugak sbb takut tiket abis... mlm tu jugak aku plan bila nak balik and fikir bila nak bli tiket... Yg peliknya, dulu2 bila mak atau abah aku call tny soalan yg sm, aku dgn selamba dan x brapa kisahnyer m'jwb, "Insya-Allah, kalau tiket msh ada," dgn tahap keterujaan yg biasa... but it's different this time... it really strikes me... I don't care what it takes, I don't care about anythg, yg aku tau aku ttp nak balik jugak, no matter what happens... Ya Allah, mudah-mudahan tiket msh ada, Amin...

alamak, panjang plak aku mengarut kat sini, xsedar plak grp member aku dh sampai... okay, enough with the babbling already... I need to go now... hopefully discussion ni xlama sgt sbb aku nak study lps ni... tu pun kalau sempatlah, kalau x pun balik bilik je kang trus tdo... hmm, whatever.... oklah, that's it for now, they r waitin' for me... chiaow...

2 comments:

Anonymous said...

yay!
afiyah,welcome to the world of blogging!

Anonymous said...

Mcm bc suratkbr taun lps.