i've made up my mind and i've decided.. kali ni aku takkan berpatah balik lagi dan aku takkan menyesal sebab aku yakin aku dah buat keputusan yg betul.. aku tahu ia tak mudah, tapi ia juga tak mustahil..
kepada 'kamu yang berkaitan'.. maafkan aku kerana terpaksa berlaku kejam.. tapi aku harap kau faham kenapa aku buat macam ni.. biarlah masa yg menentukan segalanya selepas ni.. anyway, terima kasih untuk segalanya..
ya Allah, jika apa yg aku lakukan ini benar dan ikhlas kerana-Mu, maka berkatilah ia.. kurniakanlah aku yg terbaik daripada yg baik.. dan permudahkanlah segala yg baik bagi diriku.. Amin, ya Rabbal ‘Alamin..
p/s: setiap masalah ada jalan penyelesaiannya.. tapi kadang-kadang manusia itu sendiri yg enggan mencari jalan penyelesaian bagi masalah mereka.. akibatnya, mereka terpaksa hidup dalam masalah yg tak pernah selesai..
*update:
it's over now.. it's really over.. aku rasa sangat lega sekarang.. terima kasih kerana memahami aku..
p/s: i'm missing somebody right now..