Hari tu aku kemaskini list blog yang aku follow, nak tengok mana blog yang masih aktif dan mana yang tak. Mana yang dah tak aktif atau tak wujud tu aku buang la.
Tetiba aku terjumpa sesuatu. Ada orang guna address lama blog ni!! Tapi orang tu sangat misteri. Blog dia pun misteri. Tajuk blog tu, "kenapalah awak nie??", tapi kosong, langsung tak ada post. Blogger profile pun langsung tak ada apa-apa info selain nickname.
Aku teringin la jugak nak tau siapa orang tu, atau sekurang-kurangnya baca apa yang dia tulis. Mana la tau boleh jadi geng, hehe.
Tapi tak apalah. Kepada 'gadis capricorn' (dia guna nick yang sama dengan aku), selamat berblog. Kalau awak tulis apa-apa, gerenti saya orang pertama yang baca blog awak. Sebab dari dulu saya memang follow blog address tu.
personal note:
hati aku ada syak seseorang, sebab bila tengok kemisterian orang dan blog tu, aku teringat pada kemisterian samwan sambadi satu masa dulu. tapi aku tak pasti instinct aku betul atau tak. kalau betul itu dia, thanks sebab abadikan address blog tu. aku sayang address tu, kalau boleh tak nak orang lain guna walaupun aku sendiri dah tak nak guna. kalau dia yang guna lebih aku suka.

No comments:
Post a Comment