ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Sunday, November 7, 2010

kehilangan hati

Assalamualaikum..

Mood aku sangat teruk akhir-akhir ni. Memang.... ish, tak tau lah nak describe macam mana. Tapi seriously, memang sangat-sangat teruk.

Hati aku rasa kosong sangat. Minda pun kosong. Fikiran pun kosong. Jiwa pun kosong.

Arghh..!! Is this some kind of graduation syndrome or what?? Seriously aku rasa macam... kosong.. blank... tak boleh fikir apa-apa. System aku macam dah completely broken down and out of order. Nak study pun memang dah tak ada mood. Aku cuba jugak paksa untuk study. Tapi satu pun tak boleh masuk.

Arghhh lagi...!! Dammit. Apahal aku jadi camtok..?!! Somebody tolong bagi motivasi, semangat dan perangsang sikit kat aku boleh??

Seriously aku rasa macam mok nyumpah.. boleh??! Demn!! S***!!

nota: Sorry entry macam orang tak betul. Emosi dan fikiran aku memang tengah gila. Tekanan exam + dilema nak grad kot.. arghh, watever...