pejam mata, bukak mata.. bangun, tdo.. 9 minggu dh b'lalu.. tinggal seminggu lg sblom aku m'habiskan praktikal aku.. cpat btul masa b'lalu kan.. serius, aku x terasa langsung yg tempoh praktikal aku dh nk abis, dh tinggal seminggu je pon..
aku rasa mcm baru bbrp minggu lpas aku start praktikal kat sini.. rasa mcm x sampai sebulan pon, padahal dh lbih 2 bulan..
bila dh nk abis praktikal ni, aku rasa happy pun ada, sedih pun ada, takut pun ada.. yelah, happy sbb dh nk abis, dpt relax kat rumah.. sedih sbb nk b'pisah dgn kawan2 & staf2 yg dh byk m'bantu aku sepanjang praktikal.. and takut sbb xtau cmner nk siapkan report ni, huhu.. harap2 aku dpt buat report yg bagus.. amin..
No comments:
Post a Comment