ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Sunday, August 9, 2009

saje nk update

setelah sekian lama.. aku kembali menulis blog.. cheh, skema la plak ayat nih.. tp mmg dh lm x update blog ni, bkn sbb aku xnk update tp xtau nk bebel pasal apa + malas nk menaip, hehe.. hmm.. ari ni nk bebel pasal pe ek?? xtau pe nk citer.. dh lm sgt x membebel kat sini, rs cm x biase lak, hehe..

ha.. nk citer sal current issue la.. skg nih kitorng tgh cuti seminggu sbb H1N1.. tp certain kuliyah jer yg tutup, including kitorg nyer kuliyah la.. sbb tu kampus kitorg ni skg sgt2 sunyi sbb most student kat sini bebudak science, and bila dh cuti seminggu camni msti la smua org balik kan.. hehe.. so tinggal la kami2 yg x balik yg jadi penghuni hostel ni..

tp aku x balik mana2 pon sbb rs cam malas jer nk balik.. lgpon kalau nk balik, kena naik bas.. kalau naik bas, chance utk penyebaran virus tinggi.. and aku malas nk ambik risk dpt virus free so sng2 xyah balik.. tp walopun fakulti/kuliyah kitorg dh cuti, aku still xleh nk enjoy sgt cuti ni sbb byk g keje nk wat, t'masuk la proposal fyp yg dh lm sgt t'gendala.. tp bila dh duk sorg2 camni rs cam malas la pulak nk wat keje.. so keje aku time weekend ni: lepak, tgk movie + tdo.. da abes smua movie + drama dlm laptop ni aku tgk balik ntah buat kali yg keberapa.. haha.. tp xpe la rilek2 dulu, nnt lpas ni nk concentrate ngan proposal lak kan..

huhu.. dh la, aku nk g mkn dulu, lapar la pulak lepas duk mengadap leptop ni lm2, hehe..

No comments: