fuh.. abes da satu paper..
lega tp risau..
sbb essay yg aku tulis cam ntah pape jer..
tp aku ttp bersyukur sbb aku smpat siapkn essay aku
walaupun grammar tunggang langgang..
isi pun kucar-kacir..
bayangkan.. kena wat satu essay of 500 words..
pastu ada soalan kena wat summary & paraphrasing ayat..
sblom tu kena bce 4 artikel yg panjangnyer 1 1/2 page setiap satu
sbb isi utk essay msti ambik dr article tu..
n all those things must be done in only 2 hours..
kalau korg, korg rasa cukup x masa yg diperuntukkan tu??
seriously, aku rasa mmg x cukup..
tp aku sempat2kan jer..
sbb tu jd rojak essay.. hahaha..
tp at least siap la kan..
compared to a few others yg x smpat siap
xpe korg.. i'm sure mdm will be lenient..
dier kn baek.. (ayat bodek.. hehe..)
hrp2 result kte sume bagus la ek
walaupun mmg impossible nk dpt A
actually aku mmg x target A utk subjek ni
coz i'm quite bad in english
lgpun mdm ade ckp ari tu
rmai org tersungkur time final xm
markah assignment, midterm & yg len2 tu okey jer
tp final menentukan segalanya
hrm.. aku pasrah jer.. harap2 lulus jer la..
amin..
next paper: sunday
subjek: ethics and fiqh for everyday life (lebih dikenali sbg ungs)
byk yg kena bce
tp aku x bce pape lg
esok lak patutnyer ade kuiz hematology
p nasib baek optional jer
so mayb aku x ambik kuiz tu kot
pasrah jer ngan markah hemato nanti
huhuhu
xpe r.. rmai kot member2 aku yg x ambik kuiz tu
so aku ade geng
hehehe..
k lah.. aku nk study..
tapi..
haish.. laptop + internet ni mmg mengganggu konsentrasi aku
tp aku kalau study xleh senyap sgt..
kena ade alunan muzik yg menemani..
tp aku xde mp3
so tpaksa la pasang media player lam laptop jer
huhuhu
rase cam nk buat mcm sem lpas..
x bukak laptop lgsung spnjg xm week..
tp x leh sbb slides notes sume lam laptop..
so kena gak menatap laptop yg cantik ni..
hahaha...
eish.. tengok.. dh panjang aku membebel kat sini..
konon2 nk lpas tension jer td..
tp mcm dh terlebih la pulak...
hahaha..
k la.. aku ngantok la pulak
nk tdo jap la..
hehehe.. bye..
No comments:
Post a Comment