Dia terlalu aku sayangi. Tapi hakikatnya dia bukan milik aku. Dan mungkin tak akan jadi milik aku. Mungkin ada baiknya kalau aku undur diri. Demi dia. Dan demi si dia yang dia kasihi. Aku tahu aku takkan mampu lepaskan dia dari hati. Jadi aku akan tetap sayang dia. Tapi cuma dari jauh. Dan cuma dalam diam. Biarlah Allah saja yang tahu apa yang ada dalam hati aku sebenarnya.
Doaku akan tetap bersama kamu..

No comments:
Post a Comment