Tahun baru 2014 aku sambut dengan penuh kecelaruan dan kekeliruan. Gara-gara seseorang yang tak faham atau sengaja buat-buat tak faham dengan kehendak hati aku. Lebih seminggu fikiran aku berserabut dan tension fikir tentang dia.
Awak.. kalau awak baca ini, harap awak faham. Saya cuma ambil berat tentang awak. Dan saya tak nak awak buat perkara yang salah. Sebab saya terlalu sayangkan awak.
Selamat Tahun Baru.

No comments:
Post a Comment