"Daddy, happy birthday. Here's a simple gift for you,"
"Thank you, dear princess,"
Few moments later,
"Daddy pun nak bagi princess hadiah lah masa birthday princess nanti. Tapi nak bagi apa ye?"
Erk? That sounds.. quite weird.
"Eh, tak payah la daddy. Princess tak nak apa-apa pun.."
Tapi.. kalau daddy nak bagi jugak, princess cuma nak husband je sorang. Agak-agak boleh tak?

Nota hati: Pernah berangan-angan untuk dapat seorang suami yang baik sebagai hadiah hari lahir ke-25. Tapi akhirnya seorang calon suami pun tak berjaya didapatkan. Nota hati 2: Bila beliau kata nak bagi hadiah birthday, somehow aku rasa takut. Sebab bagi beliau untuk luahkan kasih sayang secara zahir, itu sesuatu yang agak luar daripada kebiasaan.

No comments:
Post a Comment