Hari ni pagi-pagi lagi dah dipaksa dengar bebelan yang tak berasas. Kalau benda betul tak apa. Ni benda yang diungkit semua benda yang dah jadi sejarah. Tension aku dengar.
Yang buat aku bertambah-tambah stress, semua orang suruh dan paksa aku buat benda yang aku tak nak buat.
Tak boleh ke biar aku hidup ikut cara dan selera aku? Bukan ke setiap orang memang ada cara sendiri? Kalau kau boleh ikut cara kau, kenapa aku tak boleh ikut cara aku? Kenapa aku kena ikut cara kau jugak? Kenapa perlu aku hidup untuk puaskan hati kau? Kau tuan aku ke?
See? Pagi-pagi lagi dah stress. Belum lagi start buat kerja. Silap-silap balik kerja petang nanti kena balik hospital jiwa.
Crapped by,
2 comments:
Kesiannyer..
Kasanova,
nice nickname..hehe.
Post a Comment