ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Wednesday, March 25, 2009

aku budak baru la..

aku budak baru?? ye ke??
ha'ah.. aku budak baru..
eh, kan ke dh 3rd yr?? baru ke tuh??
bukan la.. baru dlm certain things jer..
erk?? pe maksudnyer??
ish, malas nk belit2.. direct 2 da point..

td lpas abis klas aku g anta satu report kat ofis..
repot utk program last few weeks..
and brader ofis tu ckp aku salah wat report..
pastu kena wat balik.. haha..
seb baek skit jer yg kene btulkn..

brader tuh siap tnye kat aku: ni 1st time wat ni ek??
aku sengih n angguk jer..
agak malu tp aku wat bodo jer..
huhu.. mmg kantoi ni 1st time aku jd member of main board..
n wat sgala report camtu..
so?? mmg aku budak baru..

pastu kuar dr ofis, aku dpt 1 msj..
saying dat:
i'm one of the lucky ones to b selected as a subcomittee of dot..dot..dot..
bila bace, rase nk t'gelak pon ade..
dulu tuh mmg aku ade bg nama utk jd subcom tu
tp time tu aku x serius+main2 jer = x harap+x expect langsung aku akan t'pilih..

yela, aku kn xde xperience lngsung
walopun dh 3 taun study kat uni+ 2 taun kat matrik = 5 taun..
aku x penah lngsung t'libat dlm aktiviti laen selain study..
jd member organizing comittee pun never..
apatah lg pegang jwtn pape lam klab/psatuan/yg sewaktu dgnnya..
sem ni la the very 1st time aku wat mende2 tuh..

then.. tetibe aku t'pk..
next sem aku akan bz ngan fyp..
subjek yg aku ambik pun leh tahan byk..
then ade komitmen len lg..
aku t'fikir..
boleh ke aku buat everything dgn baek??

insyaAllah..
if i try my best to do the best.. kan??
kalo x leh gak, baru tarik diri.. hehe.. :P

No comments: