Aduh.. sakit kepalaku..
Alamak... sakit kepala la...
Adeh... sakit kepala...
Gunakan minyak angin cap kapak..
Berkesan untuk menghilangkan sakit kepala..
Dapatkan di farmasi berhampiran anda..
Eh, cam kenal jer ayat tu, macam pernah dengar jer, tapi kat mana?? Hahaha... Owh, iklan minyak angin cap kapak rupanya. Patutla cam kenal... Memang patut la aku guna minyak tu skarang ni sebab kepala aku dah mula berdenyut2 dah nih. Tu la, sapa suruh banyak sangat fikir, kan dah sakit kepala... padan muka aku... Eh, mana ada, aku xde fikir apa2 la, dah kepala ni yg nak sakit, sakit la.. Ye ke xde fikir apa2?? Bukan fikir pasal assignment ker?? Eh, xdelah, aku tgh baca novel la, bukan fikir pape pun. Cuma fikirkan ke'hensem'an watak hero tu je, mesti hensem kan?? Hahaha...
Begitulah perbualan yang sedang berlangsung dalam fikiran aku sekarang..
p/s: Sbnrnya entri ni xde tujuan dan motif. Just tetibe terasa nak menulis something so terhasillah entri merapu ni.. tapi yg sakit kepala tu, aku mmg tgh sakit kepala skit skrg ni tp still lagi boleh mengadap laptop, muahahahaha...
No comments:
Post a Comment