ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Wednesday, September 24, 2008

Home at last...!!!

yippie...!!! i'm home... !!! bestnyer dh smpai umah... but today was really a long and tiring day... i woke up quite late from what i've planned sbb mlm td tdo lmbt... :( All bcoz of that pharmaco asmt yg aku x phm langsung ape yg prlu dibuat sbnrnye... aku x phm ape yg lecturer kitorg tu nak kitorg wat and how to do it exactly... so, lastly kitorg pun wat je ape yg kitorg rs btul, walopun aku rase mayb ape yg kitorg wat 2 x btul pun... hehe... :P

as the result of the long discussion, i sleep at about 3 in da mornin' and woke up after 6.30... luckily i had my sahur before i sleep coz aku mmg dh agak aku mmg xkan bgn sahur lg dh... so i had to rush a bit so that i didn't miss the bus... tp p'jlnn ari ni kejap je sbb kitorg xde stop kat any R&R... so, the journey took only 3 hrs instead of the usual 4 hours... so, i also reached the airport early (about 12.45 pm)... wow, there's still a lot of time before my flight... so aku pun lepak2 kat situ, jln2 cari mkn... oppps, lupe lak, puase la... so, jln2 tgk brg je la, heheh...

tp flight pulak yg lmbt skit ari ni... the plane can't fly faster, mayb it's bcoz of the windy weather (the pilot said so) so we reached our destination 15 mins late... poor my brother yg dh smpai awal, lame gak kot die tunggu aku... hehe, sorry bang, it can't be helped... as a result of that, kitorg (aku, abg aku & adik aku) t'pakse b'buke lam kereta je... :( smpai kat umah, kitorg trus smayang and then baru b'buke properly...

but i'm so happy and aku b'syukur sgt sbb aku dpt sampai ke umah dgn slamat dan sejahtera, heheh... Alhamdulillah... so, mulai esok aku akan jd seorg assistant executive and wat p'siapan raye (mak aku x wat pe pun lg, mayb mmg sengaje tunggu aku balik kot, hahaha...) sblum abg aku and adik2 aku yg laen balik this friday... (x sabar plak nk raye, hahaha... :P)

so, di kesempatan ni, aku nk ucapkan happy holiday to all my frenz and Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin to all Muslims in the world... to my frenz yg beraye kat kuching thn ni, jmput la dtg umah aku ek... my house is open everyday, not only Raye pertama je tau... SLAMAT ARI RAYA...

2 comments:

sfuza_14 said...

yup yup doesn't even know what d assignment is all bout.. :P

iErA said...

slamat ari raya...
maaf zahir dan batin..
raya dtg umah.. :)