ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Monday, September 15, 2008

Disastrous

this is surely a day which is full of disaster... ntah ape hikmah di sebalik yg t'jd hari ni, aku pun xtau...

mlm smlm: kwn2 m'ngatekn yg klas hari ini will be held during lab time (2pm)... dlm hati, Alhamdulillah... boleh rehat skit pg sok...

this mornin', lpas Subuh: spt biase aku lyn mata yg mengantuk gler tahap xtreme... ingtkn nk tdo skjap jer sbb nk study... (mentang2 klas ptg)

10am: t'dgr sorg roommate kejut roommate yg lain, ingtkn klas tetibe tukar time, rupenyer ade discussion jer... okey, tdo balik, mata msh berat gler nih...

12.07pm: kedgrn seseorg m'ngejutkn aku dr tdo yg sgt lena & mimpi yg sgt indah.. (what the hell?? anak dara tdo smpai tghari???) "Wei, cpt bgn.. Klas skrg.." Aku yg t'kejut trus melompat dr katil, m'capai tuala and pegi mandi secepat mungkin... tp cpt2 pun 10 minit gak mandi...

12.20pm: tgh siap2 nak g klas... tetibe rase mcm malas sesgt nak g klas sbb dh lmbt dkt 1/2 jam... dlm hati smpt m'ngutuk (ntah saper yg dikutuk aku pun xtau), naperlah x bgtau awal2 ade klas tghari nih?? (abisla pahala puase aku hari ni, dhlah tdo 1/2 hari, m'ngutuk org pulak... Astaghfirullahal'azim..)

12.32pm: turun bwh, tgk2 bas dh jln... so fikir2 balik, nak g jugak ke?? kalau jln kaki 15 minit, smpai kat KOS, klas mst dh nak abis... then ambik keputusan ntuk ponteng je... balik bilik ah... sblum tu g cc jap sbb nak check emel... nak tgk tiket dh di-emel ke blum... (walopun laptop bole connect internet, tp mls plak nk balik bilik ambik laptop... lgpun kat bilik blum tentu dpt connect)... Bile check, xde lg... dlm hati smpt merungut & m'ngutuk pihak2 yg b'kenaan, apsal la diorg nih lmbt sgt wat keje hah, tension btul aku...

1.00pm: alang2 tgh ade kat cc, ambik kesempatan jap... aku g bukak website lain, bukak LMS, wat kuiz... soalan sm mcm midterm ari tu, hahaha... tp aku dpt 26/27 jer, huhu... then, lpas wat kuiz, terase nk meluahkn isi hati, so bukak blog... lpas ni nk balik bilik, insafi diri... byk sgt wat bende sia2 hari ni, dhlah x g klas... So, ptg ni, xleh tdo okey...!! Study..!!! Aja aja fighting..!!

Ya Allah, plz forgive me of what I've done...

3 comments:

KiRaNa said...

Owh..begini ke ceritanya.
patutla awk xg kelas td..
but dont wori dear, lina pon xg kls gak..haha..

xpe fiyah..kite pon bgn lewat ari ni..
ingat nak ponteng, tp since da mandi n bju pon da iron, so kite pegi je..
da la jln kaki..
jln cam robot je..
xbyk sgt belajar..

fyi, next week ade kls..
ari isn pas raya xde kls..
tp kuiz ari jumaat pas rya..

btw, awk da wt kuiz pharmaco ek?
ala. kite xwat g..
taktau ble nak wat..
terror la tu..26/27..
masa yg Dr kasi lama tak?

ade hikmah d setiap ape yg terjadi..
believe in that k..(",)

Firhan A. said...

huhu...
thanx kirana for the info...
InsyaAllah next week kite g class biostat, hehehe...

sfuza_14 said...

hee~ kay truth b told..
i was walking wif kirana n yeah we were walking lyk masuk marathon.. :P