Assalamualaikum..
Hi dear, long time no see. Have you been fine? Mesti kau rindu kat aku kan? Rindu kat tulisan aku, bebelan aku, celoteh aku..haha.
Well, i missed you too, but takde benda nak bebel. Lately life has been so berserabut dan berterabur sampaikan tak dapat nak diceritakan walaupun dalam beribu-ribu episod bebelan yang panjang.
Anyway, I dropped by bukan nak cerita pasal hidup yang chaotic. Sebab zaman menceritakan kisah peribadi rasanya dah berlalu kot. Sekarang ni zaman my life my privacy. Hm.. hm..
Ok, berbalik pada bebelan utama. I think I wanna change style la. Rasa macam penat pula jadi gadis yang baik, nice, sweet, and innocent ala-ala gadis melayu terakhir konon. Macam mana pun orang tetap pandang jahat. Sekali jahat, jahat selamanya katanya.
So apa kata kita tukar style, jadi ala-ala jahat nakal noty gitu. Sebenarnya dah lama jugak teringin nak enjoy hepi-hepi macam orang lain, tapi imej innocent tu menyekat kebebasan. Cewwah. Macam choi je imej innocent, heh.
Well, nampaknya kena tukar la nama blog kot. Sebab dah tak berapa nak inosen..haha. ok bye.

No comments:
Post a Comment