ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Tuesday, August 26, 2014

Aku Kamu Dia

Yang terbaik untuk dia:
..adalah apabila aku sama sekali tak wujud di antara kalian. Malah lebih baik lagi jika aku langsung tak pernah wujud dalam hidup kamu.

Yang terbaik untuk kamu:
..adalah apabila kamu tak perlu memikirkan tentang aku. Kedegilan dan kegilaan aku ternyata buat kamu semakin tertekan hingga jatuh sakit. Kamu pasti lebih tenang, lebih bahagia dan lebih sihat jika aku tiada.

Yang terbaik untuk aku:
Apa saja yang terbaik menurut kamu dan dia, dan apa saja yang membahagiakan kamu dan dia, itulah yang terbaik untuk aku. Meskipun semua itu sangat melukakan aku.

* * * * * * * * * *

"Because love isn't selfish. To love someone doesn't mean that you would always have to be with that person. To love doesn't mean to own."

..because I love you..
more than she loves you..

No comments: