ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Monday, December 14, 2009

Back to blogging...

assalamualaikum..

ello & slamat ptg kpd sape2 yg bce blog aku ni.. aku dh lama gler x jenguk blog ni.. nak kata dh malas nk blogging tu x jugak tp sbb byk sgt problem & masalah teknikal, maka blog aku pun terbiar mcm 2 jer.. skrg ni kebetulan ada lecturer suruh buat blog so dh alang2 on9 ni update jelah skali blog ni..

skrg ni sem baru dh start & bagi aku, dgn bermulanya sem ni maka secara rasminya aku pun dh masuk final year & dh bergelar final year student.. hehe.. Happy?? hurm.. yelah, mesti la hepi sbb skrg ni aku dh final year.. x lama lg dh nk abis study, dh nk grad, dh nk bergelar graduan, chewah.. sape yg x hepi kan?? xdelah penat nk fikir pasal kelas yg packed mcm nk gla dari isnin sampai ahad, pasal assignment yg melambak, pasal exam, bla.. bla.. bla..

Tp kena fikir pasal benda yg laen2 la pulak kan?? nk kena pikir jugak lpas abis study ni nk buat ape plak?? nk sambung blaja lg ke, nk cari keje ke, ataupun nk kawin trus je..?? ehehehe.. Tp yg last choice tu confirm out la, x nk masuk dlm list, sbb..

first, calon xde lg.. kalau ada pun jejaka2 yg aku kenal around aku ni smuanya cam hampeh jer, satu pun xde yg sesuai nk ambik jd laki, eh silap, jd suami aku.. (sorry, no offense ek..kalau ada yg terasa tu mintak maap la bebyk..)

second, sbb aku x ready lg & malas nk pikir dulu bab2 cinta + nikah = kawin ni.. buat keje rumah pun x pass lg nk sibuk pikir pasal kawin.. buat menyesakkan & menyemakkan otak jer.. and

finally, aku ni kan muda lg, baru je sweet 20+, so byk lg benda yg aku nk buat & impian yg aku nk capai sebelum aku dptkan gelaran isteri tu, okey.. so, kpd sesape yg rasa berminat tu.. lupakan jelah ye, borang permohonan x dikeluarkan lg, hahaha..

hurm.. sbnrnya aku pun x decide lg nk buat apa lpas grad nnti.. insya Allah kalau ada rezeki mayb aku nk sambung study kowt.. kat.. kat ner ek?? hurm.. overseas pun okey gak, kowt?? aku dh lama teringin nk g overseas.. skrg pun dh dikira kat overseas dh tp aku nk over lagi dari over yg skrg ni, hehehe.. tu pun kalo ada rezeki la.. Kalau xde, apa bole buat.. buat jelah apa2 yg boleh dibuat kat malaysia ni.. Apa2 pun yg penting skrg ni, aku nk fokus ngan fyp (final year project) aku dulu.. nk buat research tu btul2, lpas tu nk buat tesis gempak2, chewah.. lpas tu nnti baru pikir bnda2 laen..

p/s: bila la laptop aku nak baik nih..!! deym..!!

No comments: