ruang peribadi tempat meluah rasa, pendapat dan fikiran tentang apa saja. sama sekali bukan tempat yang boleh menjadi rujukan atau sumber maklumat yang boleh dipercayai.
HARAP MAKLUM.
.................................................
".....raihlah apa yg bermanfaat bagimu, minta tolonglah kepada Allah, dan jangan bersikap lemah....."

Tuesday, March 3, 2009

An introduction..

Assalamualaikum..

korg tau x saper Aya-chan..?? Aya-chan tu penulis n pemilik blog ni la, iaitu AKU.. tp korg knal x saper sbnrnya Aya-chan ni..?? mayb ada yg dh knal tp ada gak yg x knal lg kowt.. so aku nk introduce sket la ttg saper sbnrnya Aya-chan ni supaya korg tau la jugak sket ttg dia.. biasanya org laen introduce diri dlu sblum wat apa2, tp aku nk wat kelainan sket kat sni.. dh kat tgh2 blog bru nk introduce diri.. haha..

utk pngetahuan korg, Aya-chan sbnrnye biasa2 je.. dia ni simple je.. x suka byk ckap, x byk songeh, x byk karenah.. tp xtau la klau ada yg rasa sebaliknya.. hehe.. tp dlm simple n diam dia, Aya-chan nih kdg2 complicated jugak.. susah org nk phm dia.. ker dia sndiri yg x phm diri dia aku pun xtau.. hahaha..

Aya-chan ni mmg agak pelik sket.. tp bkn la pelik yg mlampau mcm alien ke apa ke.. pelik in the sense that.. hurm, aku pun xtau nk ckap mcm mne.. dipendekkan citer, unik & laen dr yg laen la kowt.. sbb Aya-chan is actually quite a mysterious gurl (ade org kata la)..

tp mmg btul la kowt, sbb Aya-chan in reality mmg jnis yg pndiam n x suka ckap byk.. n most of the time dia lbih suka pndam prasaan dia sorg2 je.. sbnrnye bkn la suka, tp x reti nk luahkn kat org laen.. [sbb tu la everytime aku syok kat seseorg msti aku btepuk sblah tgn je smpai ke akhirnye.. sbb x brani n xtau cmne nk luah kat dia.. haha.. ok, that was quite out of the topic..]

dan disbbkn Aya-chan ni x brp suka bckap n xreti nk ckap byk, so dia pun bukak la blog.. kononnya blog ni jadi tmpat utk dia meluahkan sgala prasaan dia la.. so klau ada sesaper yg nk tau apa yg Aya-chan si gadis pndiam ni fikir & rasa, bce la blog dia nih ek.. hehe.. =P

tp jgn tkejut plak klau korg x phm apa yg Aya-chan tulis n bebel kat blog dia.. walopun Aya-chan ni jnis yg pndiam tahap super, tp bla dia menulis or menaip, mmg suka merepek glak.. x caya cuba korg baca post2 yg sblum nih.. byk gak yg merepek2 kowt..

klau korg knal Aya-chan yg sbnar dlm dunia realiti, mungkin korg susah nk pcaya yg blog ni sbnrnya milik dia.. sbbnya Aya-chan yg sbnar bkn je pndiam tp dia jnis yg bsopan santun, lmah lembut.. kira ada gaya ala2 pmpuan melayu t'akhir gitu la (hahaha.. masuk bakul angkat sendiri jap).. so mmg susah nk caya la kowt klau dia leh tulis bnde merepek gila mcm tu lam blog..

lagi satu bnda yg pelik ttg Aya-chan ialah dia nih suka fikir ttg bnde2 yg pelik n agak di luar alam.. dia suka fikir ttg bnde2 yg x prnah org t'fikir pun nk fikir.. ttg bnde2 yg x brp nk logik n x brp nk t'capai akalmu.. (tngok, ckap pun mcm dh b'belit2 je..)

then, Aya-chan pun suka sgt b'angan, b'imaginasi, dan yg sewaktu dgnnya.. tp bkn angan2 kosong je tau, angan2 tu lbih kpd b'fikir dan merenung.. lbih kurang mcm prancangan utk masa dpan la.. membina impian utk dicapai pd masa dpan.. tp dpt capai ke x smua impian dan prancangan tu, wallahu a'lam...

hurm.. aku pun xtau sbnrnye knapa aku tulis smua ni.. perlu ke korg tau pasal penulis & pemilik blog ni a.k.a AKU?? tp sbb aku dh tulis panjang2, aku malas nk padam balik, so aku publish jelah.. lagipun ni blog aku, sukati aku la nak tulis apa pun kan?? hahaha.. so lantak korg la kalau korg nak baca ke tak.. kalau korg x baca lg aku suka sbb xde la org yg mengenali siapakah gerangan Aya-chan yg sebenarnya.. hahaha..

No comments: